Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání – Michaela Daňková
Michaela Daňková
Bakalářská práce
Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
The Usage of Interactive Whiteboard in Preschool Education
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout pro děti předškolního věku sadu aktivit pro interaktivní tabuli, následně aktivity realizovat ve vybrané třídě MŠ a na základě evaluace vypracovat doporučení pro praxi. Teoretická část pojednává o předškolním vzdělávání, digitálním vzdělávání a vzdělávání prostřednictvím interaktivní tabule jak z obecného hlediska, tak v kontextu předškolního vzdělávání. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a set of interactive whiteboard activities for preschool children, then implement the activities in a selected kindergarten classroom and make recommendations for practice based on the evaluation. The theoretical part discusses preschool education, digital education and education through interactive whiteboard both in general terms and in the context of preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňková, Michaela. Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková