Kuspakova Kuspakova

Bachelor's thesis

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Abstract:
Digitalizace a globalizace způsobují, že současná maloobchodní scéna je turbulentnější. Chování spotřebitelů na maloobchodním trhu s módou je s rostoucím počtem dostupných kanálů stále složitější. V důsledku toho se obchodníci s módou potýkají s potížemi nejen porozumět svým zákazníkům, ale také přijít na to, jak jim efektivně sloužit. Vzhledem k nárůstu elektronického obchodu v maloobchodě s módou …more
Abstract:
Digitalization and globalization are making the current retail scene more turbulent. Consumer behaviour in the fashion retail market is becoming increasingly complicated as the number of available channels grows. As a result, fashion merchants face a difficulty in not just understanding their customers, but also figuring out how to effectively serve them. Due to the rise of e-commerce in fashion retail …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
  • Reader: Ing. Miroslav Halouzka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní