Corporate Social Responsibility as a part of Public Relation – Ing. Maria Trima
Ing. Maria Trima
Diplomová práce
Corporate Social Responsibility as a part of Public Relation
Corporate Social Responsibility as a part of Public Relation
Abstract:
This work aims to investigate a concept of Corporate Social Responsibility (CSR) as a part of PR. Primary purpose is to analyze the CSR concept and review the tendency of development social responsibility in US and Russia. I focused on a social responsible activities of PricewaterhouseCoopers (PwC) company in Russia and US. The thesis is split into theoretical and practical parts. This work starts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmjyp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tomáš Poucha
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia