Cíle výuky společenskovědních předmětů v České republice, Spojeném Království a USA – Denisa CIFERSKÁ
Denisa CIFERSKÁ
Bachelor's thesis
Cíle výuky společenskovědních předmětů v České republice, Spojeném Království a USA
The Main Goals in Teaching Social Sciences in the Czech Republic, the United Kingdom and the USA
Anotácia:
Cílem této teoretické bakalářské práce je popis a srovnání hlavních cílů výuky Základů společenských věd ministerstev školství řídících se Českým vzdělávacím systémem a Anglo-Americkým vzdělávacím systémem. Bude zde prozkoumána a popsána základní terminologie těchto aparátů, jejich Rámcové vzdělávací programy, rozdíly ve vyučování Základů společenských věd, jejich didaktice a rozvoj kritického myšlení …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to describe and compare the main goals of the departments of education in teaching Social Sciences in the Czech educational system and Anglo-American educational system. The basic terminology and the framework educational programmes of the individual areas. The main differences in teaching Social Sciences, its didactics and the development of critical thinking …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. David Černín, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIFERSKÁ, Denisa. Cíle výuky společenskovědních předmětů v České republice, Spojeném Království a USA. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Basic Social Sciences / Zsv-Aj Vz
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence čerstvých absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze ve 21. století
Petra Nádudvariová -
Návrh optimalizace hodnotícího kritéria společenské relevance při hodnocení vědy, za použití METODIKY 2017+, na základě komparace metodik hodnocení společenské relevance odborné činnosti výzkumně-infrastrukturních pracovišť Akademie věd České republiky, Akademie věd Finské republiky (Suomen Akatemia) a Akademie věd Švýcarské konfederace (Akademien der Wiessenschaften Schweiz)
Adéla DIGRINOVÁ -
Analýza uplatnitelnosti absolventů bakalářského a magisterského studia oboru filozofie a společenské vědy.
Jakub Dyntar -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Projektované kurikulum předškolního vzdělávání ve Francii se zaměřením na problematiku pohybové výchovy
Andrea Sibová -
Kurikulum v podmínkách české mateřské školy
Anna ŠULCOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku
Martina Habrdlová