Eva Bartůňková

Master's thesis

Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters

Communication Strategy of Komerční banka, a.s. with a Focus on the Youngsters
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem …more
Abstract:
Thesis explores communication strategy of Komerční banka, a.s. with a focus on the Youngsters. The aim of this thesis is an analysis of previous and current campaigns, corroborated by original research. The thesis comprises six chapters, the first two chapters dealing with theory, the rest dealing with empirical findings. The first chapter discusses the difference between marketing and commercial communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Jelínková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52942