Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters – Eva Bartůňková
Eva Bartůňková
Master's thesis
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Communication Strategy of Komerční banka, a.s. with a Focus on the Youngsters
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem …moreAbstract:
Thesis explores communication strategy of Komerční banka, a.s. with a focus on the Youngsters. The aim of this thesis is an analysis of previous and current campaigns, corroborated by original research. The thesis comprises six chapters, the first two chapters dealing with theory, the rest dealing with empirical findings. The first chapter discusses the difference between marketing and commercial communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52942
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Jelínková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52942
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška