Eva Bartůňková

Diplomová práce

Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters

Communication Strategy of Komerční banka, a.s. with a Focus on the Youngsters
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem …více
Abstract:
Thesis explores communication strategy of Komerční banka, a.s. with a focus on the Youngsters. The aim of this thesis is an analysis of previous and current campaigns, corroborated by original research. The thesis comprises six chapters, the first two chapters dealing with theory, the rest dealing with empirical findings. The first chapter discusses the difference between marketing and commercial communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Jelínková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52942