Vývoj trhu a chování spotřebitele na poli vozů s alternativním pohonem – Dušan Klimek
Dušan Klimek
Master's thesis
Vývoj trhu a chování spotřebitele na poli vozů s alternativním pohonem
Market development and consumer behavior in the field of cars with an alternative drive
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vývojem trhu s elektromobily a chováním spotřebitele při nákupu vozu s alternativním pohonem u vybrané značky. Jejím cílem je zhodnocení nastavení tržního zacílení společnosti BMW v oblasti elektromobility, které je dosaženo zejména pomocí určení charakteristiky specifik marketingu v oblasti elektromobility a definice zákazníka na trhu s elektromobily, včetně definice …moreAbstract:
This diploma thesis deals with development of the electric car market and consumer behavior in the field of cars with an alternative drive from a selected brand. Its goal is to evaluate the setting of BMW's market targeting in the field of electromobility, which is achieved mainly by determining the characteristics of the specifics of marketing in the field of electromobility and the definition of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91835
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91835
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská