Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě – Bc. Luboš Diviš
Bc. Luboš Diviš
Diplomová práce
Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
Original Aspects of Advertising used in Ancient Greece and Rome
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with the origin of forms of advertising in the ancient Gre-ece and Rome. The aim of this thesis is to find out if there is a possibility of broadening the existing 4V theory. Another aim of this thesis is to propose a change to the current adverti-sing practice, that originates in the concerned time period. There are historical analysis, comparatice analysis and secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Diviš, Luboš. Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina