Firemní kultura a nadnárodní firmy – Ing. Denisa Václavíková, MBA
Ing. Denisa Václavíková, MBA
Diplomová práce
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Corporate Culture and Multinational Firms
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem firemní kultury ve společnosti RedPower. Teoretická část pojednává o základních pojmech a teoriích firemní kultury, její změně, včetně potenciálních problémů, které změna přináší. Druhá kapitola se věnuje národní kultuře a jejímu vlivu na kulturu v organizaci a srovnáním české a britské kultury. Práce dále pojednává o síle firemní kultury a dosažení žádoucí firemní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with corporate culture at RedPower company. The theoretical part describes the main concepts and theories of corporate culture, its change and the potential issues that may follow. The second chapter deals with a national culture, its impact on the culture in an organization and comparison of Czech and British cultures. This paper also deals with the strength of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wn2cb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić