Marketing divadla J. K. Tyla v Plzni – Michala ČÍŽKOVÁ
Michala ČÍŽKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing divadla J. K. Tyla v Plzni
Marketing of the J. K. Tyl Theatre in Pilsen
Anotace:
Předložená bakalářská práce popisuje marketing konkrétního divadla. Nejprve jsou zde uvedena teoretická východiska do problematiky marketingu a marketingového řízení. Následuje představení Divadla J. K. Tyla a srovnání návštěvnosti s přímými a nepřímými konkurenty v Plzeňském kraji. Stěžejní částí bakalářské práce je zhodnocení marketingových nástrojů Divadla. Hlavním výstupem je pak analýza spokojenosti …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the marketing of a specific theatre. Firstly the thesis deals with theoretical background of marketing and marketing management. Then follows an introduction of the J. K. Tyl Theatre and comparison between theatre?s turnout and turnout of its competitors in the Pilsen region. The key part of the thesis evaluates marketing tools, which are used by the J. K. Tyl Theatre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42031
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍŽKOVÁ, Michala. Marketing divadla J. K. Tyla v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková