Michala ČÍŽKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing divadla J. K. Tyla v Plzni

Marketing of the J. K. Tyl Theatre in Pilsen
Anotace:
Předložená bakalářská práce popisuje marketing konkrétního divadla. Nejprve jsou zde uvedena teoretická východiska do problematiky marketingu a marketingového řízení. Následuje představení Divadla J. K. Tyla a srovnání návštěvnosti s přímými a nepřímými konkurenty v Plzeňském kraji. Stěžejní částí bakalářské práce je zhodnocení marketingových nástrojů Divadla. Hlavním výstupem je pak analýza spokojenosti …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the marketing of a specific theatre. Firstly the thesis deals with theoretical background of marketing and marketing management. Then follows an introduction of the J. K. Tyl Theatre and comparison between theatre?s turnout and turnout of its competitors in the Pilsen region. The key part of the thesis evaluates marketing tools, which are used by the J. K. Tyl Theatre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42031

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÍŽKOVÁ, Michala. Marketing divadla J. K. Tyla v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická