Spoločenská zodpovednosť firiem – Lucia Priesterová
Lucia Priesterová
Diplomová práce
Spoločenská zodpovednosť firiem
Společenská odpovědnost firem
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě výzkumu zjistit, jak firmy působící v České republice a na Slovensku vnímají a v praxi aplikují koncept společenské odpovědnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří první tři kapitoly. V první kapitole je definovaný pojem CSR a načrtnutý historický vývoj společenské odpovědnosti. Druhá kapitola se věnuje různým teoriím a přístupům …víceAbstract:
The main goal of this Diploma thesis is to find out, on the basis of research, how the companies from Czech and Slovak Republic perceive and apply in praxis the concept of corporate social responsibility. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part is included in the first three chapters. The first chapter defines the term CSR and illustrates the historical development …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je na základe výskumu zistiť, ako firmy pôsobiace v Českej republike a na Slovensku vnímajú a v praxi aplikujú koncept spoločenskej zodpovednosti. Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretickú časť tvoria prvé tri kapitoly. V prvej kapitole je definovaný pojem CSR a načrtnutý historický vývoj spoločenskej zodpovednosti. Druhá kapitola sa venuje rôznym teóriám …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27004
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27004
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić