Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování – Bc. Martin GABRYŠ
Bc. Martin GABRYŠ
Master's thesis
Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování
Optimization of tourist maps using eye-tracking
Abstract:
Turistické mapy jsou často přeplněny informacemi, a to může mít vliv na orientaci uživatelů přímo v terénu. I díky síti turistických tras značených v terénu jsou tyto mapy nejčastěji využívány veřejností. Mezi teoretické cíle práce patří podrobná rešerše literatury věnující se turistickým mapám, jejich hodnocením a používaném znakovém klíči. Hlavním cílem diplomové práce je odhalit nedostatky v těchto …moreAbstract:
Tourist maps consist of lot of information which impact on orientation in terrain. Due to the net of tourist routes signs in terrain the tourist maps are the most used maps for the public. The main teoretic goal of the thesis is detailed research of literature which is focus on tourist maps, their evaluation and symbology. The main goal of practical part of diploma thesis is optimization of tourist …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Stanislav Popelka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GABRYŠ, Martin. Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography / Geoinformatics
Theses on a related topic
-
Eye-tracking analýza statických interaktivních map s využitím nástroje ET2Spatial
Jan ŠENKEŘÍK -
HODNOCENÍ INTERAKTIVNÍ MAPY S VYUŽITÍM EYE-TRACKING TESTOVÁNÍ
Adam ŠTENCEK -
HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING
Nikola SELNÍKOVÁ -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking pomocí kamery The Eye Tribe
Jan Novotný -
Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking
Jana ZEKUCIOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights