Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování – Bc. Martin GABRYŠ
Bc. Martin GABRYŠ
Diplomová práce
Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování
Optimization of tourist maps using eye-tracking
Anotace:
Turistické mapy jsou často přeplněny informacemi, a to může mít vliv na orientaci uživatelů přímo v terénu. I díky síti turistických tras značených v terénu jsou tyto mapy nejčastěji využívány veřejností. Mezi teoretické cíle práce patří podrobná rešerše literatury věnující se turistickým mapám, jejich hodnocením a používaném znakovém klíči. Hlavním cílem diplomové práce je odhalit nedostatky v těchto …víceAbstract:
Tourist maps consist of lot of information which impact on orientation in terrain. Due to the net of tourist routes signs in terrain the tourist maps are the most used maps for the public. The main teoretic goal of the thesis is detailed research of literature which is focus on tourist maps, their evaluation and symbology. The main goal of practical part of diploma thesis is optimization of tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislav Popelka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GABRYŠ, Martin. Optimalizace turistických map pomocí eye-tracking testování. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika
Práce na příbuzné téma
-
Eye-tracking analýza statických interaktivních map s využitím nástroje ET2Spatial
Jan ŠENKEŘÍK -
HODNOCENÍ INTERAKTIVNÍ MAPY S VYUŽITÍM EYE-TRACKING TESTOVÁNÍ
Adam ŠTENCEK -
HODNOCENÍ PROPAGAČNÍCH TRHACÍCH MAP MĚST METODOU EYE-TRACKING
Nikola SELNÍKOVÁ -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking pomocí kamery The Eye Tribe
Jan Novotný -
Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking
Jana ZEKUCIOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva