Marketingový mix vybraného pivovaru – Bc. Šárka NOVÁKOVÁ, DiS.
Bc. Šárka NOVÁKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Marketingový mix vybraného pivovaru
Marketing mix of a selected brewery
Anotace:
Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, mají zpracované marketingové programy, jsou zpravidla výkonnější a úspěšnější. Marketingový mix vychází z respektování specifik konkrétního trhu a zhodnocení faktorů působících …víceAbstract:
Theoretical - methodological analysis of the fundamental problem, which the Thesis will be solving:The importance of marketing management is growing on the Saturated market.The companies, which use marketing management for their operation and have developed their marketing programs, are generally more efficient and successful.The proposal of The Marketing mix is based on the respect of particular market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Šárka. Marketingový mix vybraného pivovaru. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer
Název
Vložil
Vloženo
Práva