Bc. Holomková Holomková

Diplomová práce

Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné

Influence of marketing environment on the position of hotels in Karvina
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingového prostředí vybraných hotelů v Karviné prostřednictvím vhodných výzkumných metod a poté navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení nabízených služeb. V první části práce jsou zpracovány teoretické východiska metodiky marketingového výzkumu, služeb hotelnictví včetně situační analýzy. Následující část práce je zaměřena na představení vybraných hotelů …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the impact of the marketing environment of selected hotels in Karviná through appropriate research methods and then to propose specific recommendations to improve the services offered. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of the methodology of marketing research, hotel services, including situation analysis. The next part of the thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xuquz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Reczková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management