Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné – Bc. Holomková Holomková
Bc. Holomková Holomková
Diplomová práce
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Influence of marketing environment on the position of hotels in Karvina
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingového prostředí vybraných hotelů v Karviné prostřednictvím vhodných výzkumných metod a poté navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení nabízených služeb. V první části práce jsou zpracovány teoretické východiska metodiky marketingového výzkumu, služeb hotelnictví včetně situační analýzy. Následující část práce je zaměřena na představení vybraných hotelů …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the impact of the marketing environment of selected hotels in Karviná through appropriate research methods and then to propose specific recommendations to improve the services offered. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of the methodology of marketing research, hotel services, including situation analysis. The next part of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xuquz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Reczková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová