ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ V URČITÉM PODNIKU – Michaela Dvořáková
Michaela Dvořáková
Bakalářská práce
ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ V URČITÉM PODNIKU
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění míry spokojenosti zákazníků v kavárně Coffeebar Mymika. Spokojenost je prošetřena pomocí marketingového výzkumu, který byl proveden přímo v kavárně Coffeebar Mymika sídlící v Brně. Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků pomocí vypracovaného dotazníku, výsledky následně vyhodnotit a navrhnout řešení, která by měla přispět ke zlepšení spokojenosti …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on finding out the level of customer satisfaction in the Coffeebar Mymika café. Satisfaction is investigated by means of a marketing research conducted directly in the Coffeebar Mymika café in Brno. The aim of the bachelor thesis is to determine the level of customer satisfaction by means of a developed questionnaire, then to evaluate the results and propose a solution that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Obšelová, P.
20. 5. 2020