Mgr. Roman Kostka

Bakalářská práce

Marketing německé fotbalové ligy

Marketing of the German Football League
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována představení marketingových aktivit profesionální německé fotbalové ligy - Bundesligy. V několika kapitolách se nachází informace o historii i současnosti soutěže, charitativních aktivitách a programech pro zvýšení zájmu veřejnosti o fotbal i o samotnou Bundesligu. Samozřejmostí jsou také veškeré ekonomické údaje včetně příjmů, výdajů či propagačních aktivit.
Abstract:
This thesis is devoted to introduction to marketing activities of pro German football league - The Bundesliga. In several chapters there is information about the history and present of competition, charitable activities and programs to increase public interest about football and The Bundesliga. Of course there are also all economic data including revenue, expenditure and propagation activities.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pruša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií