Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR – Bc. Petra Hrušáková
Bc. Petra Hrušáková
Bakalářská práce
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
Direct marketing as a communication technique in the commercial activities of online shops in CR
Anotace:
První část práce se zabývá definicí a využívanými médii nástroje přímý marketing. Pokračuje osvětlením off-line a on-line prostředí v souvislosti s užitím přímého marketingu na internetu. Teoretickou část uzavírá detailní představení nástroje přímého marketingu e-mailing. Praktická část zhodnotí užití techniky e-mailing v praxi e-shopů.Abstract:
The first part is dealing with definition of the media tool Direct marketing. It continues by elucidating the off-line and online environment by means of the use of Direct Marketing over the Internet. Detailed functionality of the technique Direct Marketing via email rounds off the theoretical part of the project. The practical part evaluates the use of the technique of emailing in commercial activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/id72x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová