Bc. Petra Hrušáková

Bakalářská práce

Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR

Direct marketing as a communication technique in the commercial activities of online shops in CR
Anotace:
První část práce se zabývá definicí a využívanými médii nástroje přímý marketing. Pokračuje osvětlením off-line a on-line prostředí v souvislosti s užitím přímého marketingu na internetu. Teoretickou část uzavírá detailní představení nástroje přímého marketingu e-mailing. Praktická část zhodnotí užití techniky e-mailing v praxi e-shopů.
Abstract:
The first part is dealing with definition of the media tool Direct marketing. It continues by elucidating the off-line and online environment by means of the use of Direct Marketing over the Internet. Detailed functionality of the technique Direct Marketing via email rounds off the theoretical part of the project. The practical part evaluates the use of the technique of emailing in commercial activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace