Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR – Bc. Petra Hrušáková
Bc. Petra Hrušáková
Bachelor's thesis
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
Direct marketing as a communication technique in the commercial activities of online shops in CR
Abstract:
První část práce se zabývá definicí a využívanými médii nástroje přímý marketing. Pokračuje osvětlením off-line a on-line prostředí v souvislosti s užitím přímého marketingu na internetu. Teoretickou část uzavírá detailní představení nástroje přímého marketingu e-mailing. Praktická část zhodnotí užití techniky e-mailing v praxi e-shopů.Abstract:
The first part is dealing with definition of the media tool Direct marketing. It continues by elucidating the off-line and online environment by means of the use of Direct Marketing over the Internet. Detailed functionality of the technique Direct Marketing via email rounds off the theoretical part of the project. The practical part evaluates the use of the technique of emailing in commercial activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/id72x/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová