Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny – Alžběta Baráková
Alžběta Baráková
Bachelor's thesis
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení …moreAbstract:
The bachelor's thesis takes on analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops. Specifically shops located in Prague's South Town. First chapter is dedicated to theoretical specification of buying atmosphere and definition of its main determinants. End of the chapter summarises all methods of multi-dimensional ratings used in this thesis. Second chapter focuses on presenting both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39294
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2014
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
Klára KAVANOVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Žaneta FIDLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
Zuzana GRYCZOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce
Marta KUČEROVÁ -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová