Alžběta Baráková

Bachelor's thesis

Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny

Analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení …more
Abstract:
The bachelor's thesis takes on analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops. Specifically shops located in Prague's South Town. First chapter is dedicated to theoretical specification of buying atmosphere and definition of its main determinants. End of the chapter summarises all methods of multi-dimensional ratings used in this thesis. Second chapter focuses on presenting both …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2014
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39294