Genderové rozdíly v přístupech k ICT u žáků základní školy – Mgr. Radek Novotný
Mgr. Radek Novotný
Disertační práce
Genderové rozdíly v přístupech k ICT u žáků základní školy
Gender differences in Attitudes to ICT by the pupils of secondary schools
Anotace:
Práce se zabývá aktuální problematikou genderových rozdílů v přístupech k výuce informatiky na českých základních školách a k ICT zařízení obecně. V teoretické části práce si klademe za cíl vysvětlit pojmy informační a komunikačních zařízení, gender na českých základních školách a genderovou problematiku ve školství zkoumanou v dosavadních tuzemských i zahraničních výzkumech, které uvádíme v přehledu …víceAbstract:
This thesis deals with current issues of gender differences in attitudes to teaching IT at Czech primary schools and ICT devices in General. In the theoretical part of the work we focus to the definition of information and communication technologies, gender in Czech primary schools and gender issues in education explored in existing domestic and foreign researches. In the research section, we want …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eDi142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2020
- Vedoucí: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Information and communication processes in the manufacturing company
Sm Aktaruzzaman -
Implementace moderních technologií do výuky informatiky na základní škole
Pavel MICHELSOHN -
Učitel informatiky a informačních technologií na gymnáziu a jeho pojetí výuky
Lukáš KOHOUT -
Komparace edukačních systémů a metod ve výuce informatiky ve Velké Británii, Severním Irsku a České republice
Lukáš Vrba -
Využití 3D technologií ve výuce matematiky a informatiky
Daniel Zuzánek -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná
Název
Vložil
Vloženo
Práva