Ing. Markéta Hradilová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu

Proposal of the marketing mix at a newly established company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti HarmonyMedical&Wellness s. r. o., kriticky je zhodnotit a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část vysvětluje základní pojmy marketingu, SWOT analýzu, Porterův model pěti konkurenčních …more
Abstract:
The object of the bachelor ́s thesis is analyze existing marketing tools in the company Harmony Medical & Wellness s. r. o., critical assessment and proposition potential measure on the basis of ascertained results. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological part and application part. The theoretical-methodological part explains basic concepts of the marketing, SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Vojtěch Stehel, MBA
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management