Bc. Lenka Maršálková
Master's thesis
Food styling jako součást marketingu
Food styling as part of marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá food stylingem a jeho využitím v marketingu. Ve své práci si kladu za cíl zjistit účinek food stylingu a ověřit zdali má vliv na spotřebitele při rozhodování. V teoretické části své práce se budu věnovat popisu food stylingu, jeho významu pro marketing. V souvislosti s tím bude popsáno také fotografování, jeho úloha ve food stylingu, včetně technik fotografování. Dále …moreAbstract:
This thesis deals with food styling an how to use it in marketing. My main goal in this work will be to determine the effect of food styling and verify its influence on consumer. In the theoretical part of my work I will describe food styling and signifikance of food styling for marketing. In connection with this, will be described also shooting and role in Food styling, including shooting techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mh9n0/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
Kristýna Šteffelová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingu
Tadeáš Němec -
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
Eva Vilémová