Food styling jako součást marketingu – Bc. Lenka Maršálková
Bc. Lenka Maršálková
Master's thesis
Food styling jako součást marketingu
Food styling as part of marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá food stylingem a jeho využitím v marketingu. Ve své práci si kladu za cíl zjistit účinek food stylingu a ověřit zdali má vliv na spotřebitele při rozhodování. V teoretické části své práce se budu věnovat popisu food stylingu, jeho významu pro marketing. V souvislosti s tím bude popsáno také fotografování, jeho úloha ve food stylingu, včetně technik fotografování. Dále …viacAbstract:
This thesis deals with food styling an how to use it in marketing. My main goal in this work will be to determine the effect of food styling and verify its influence on consumer. In the theoretical part of my work I will describe food styling and signifikance of food styling for marketing. In connection with this, will be described also shooting and role in Food styling, including shooting techniques …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mh9n0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
Kristýna Šteffelová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingu
Tadeáš Němec -
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
Eva Vilémová