Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi – Bc. Jakub Lžičař
Bc. Jakub Lžičař
Diplomová práce
Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi
Comparison of the decision-making process between generation Z and Y when buying athletic footwear
Anotace:
Lžičař, J. Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce je zaměřena na specifika generací Z a Y při nákupu sportovní obuvi. Pro účely práce je stanovena výzkumná otázka, zda existují rozdíly v rozhodovacím procesu při nákupu sportovní obuvi mezi zkoumanými generacemi? Z výsledků primárního výzkumu …víceAbstract:
Lžičař, J. Comparison of the decision-making process between generation Z and Y when buying athletic footwear. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. The thesis focuses on the specifics of generations Z and Y when buying athletic footwear. For the purpose of the thesis, the research question is set whether there are differences in the decision-making process in the purchase of athletic footwear …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková