Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton – Alexandra Gojdičová
Alexandra Gojdičová
Diplomová práce
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingu luxusních módních značek a konkrétní značce Louis Vuitton. Hlavním cílem práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout vylepšení komunikační strategie značky. První 4 kapitoly práce jsou teoreticky zaměřené a vysvětlují pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingové komunikace. Poslední 2 části jsou zaměřeny na výzkum, na jehož základě byly navrženy …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of marketing of luxury fashion brands and specifically Louis Vuitton brand. The main objective of the work is to propose improvements to the brand communication strategy based on the research conducted. The first 4 chapters of the thesis are theoretically focused and explain the concepts of brand, luxury and marketing communication. The last two sections …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingu luxusných módnych značiek a konkrétne značke Louis Vuitton. Hlavným cieľom práce je na základe vykonaného výskumu navrhnúť vylepšenia komunikačnej stratégie značky. Prvé 4 kapitoly práce sú teoreticky zamerané a vysvetľujú pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingovej komunikácie. Posledné 2 časti sú zamerané na výskum, na základe ktorého boli navrhnuté …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Džana Valjevacová -
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Linda Luu -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman