Aktuální trendy event marketingu v ČR – Bc. Simona Otáhalová
Bc. Simona Otáhalová
Diplomová práce
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Current trends in event marketing in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat aktuální trendy event marketingu projevující se v České republice. Úvodní teoretická část představí některé teorie z oblasti event marketingových strategií a na základě rešerše mediálních zpráv bude mapovat globální event marketingové trendy. V následující praktické části budou tyto trendy ověřovány v českém prostředí. Nejdříve bude proveden kvalitativně zaměřený …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe current trends in event marketing in the Czech Republic. The introductory theoretical part will introduce some theories of event marketing strategies and will map global event marketing trends based on a media report search. In the following practical part, these trends will be verified in the Czech environment. Initially, a qualitative research among Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vg3xm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci
Sabina Kulíková -
Event marketing-efektivní nástroj komunikace se studenty
Alena BARTOŠOVÁ -
Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci
Martin HONZEK -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Aktuální trendy v event marketingu
Matouš Volke