Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Alžběta Hochmanová
Bc. Alžběta Hochmanová
Diplomová práce
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Authenticity as an important factor in the development of a selected tourist destination
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem autenticity, jako významného faktoru rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu. Toto téma je v práci dokládáno analýzou autenticity vánočních trhů na Staroměstském náměstí v Praze. Cílem práce je zhodnotit, jak Praha, coby nejnavštěvovanější destinace cestovního ruchu v České republice, podporuje svým řízením autenticitu destinace. Práce je rozdělena do několika částí …víceAbstract:
The topic of thesis is Authenticity as a major factor in development of tourism in a specific destination. The topic is supported in the thesis by an analysis of authenticity of christmas markets on Old Town Square in Prague. The focus of the thesis is to examine how Prague, as the most visited touristic destination in Czech Republic, supports the authenticity of destination. The thesis consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/sgz96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOCHMANOVÁ, Alžběta. \textit{Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hb1lr7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl