Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Alžběta Hochmanová
Bc. Alžběta Hochmanová
Master's thesis
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Authenticity as an important factor in the development of a selected tourist destination
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem autenticity, jako významného faktoru rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu. Toto téma je v práci dokládáno analýzou autenticity vánočních trhů na Staroměstském náměstí v Praze. Cílem práce je zhodnotit, jak Praha, coby nejnavštěvovanější destinace cestovního ruchu v České republice, podporuje svým řízením autenticitu destinace. Práce je rozdělena do několika částí …viacAbstract:
The topic of thesis is Authenticity as a major factor in development of tourism in a specific destination. The topic is supported in the thesis by an analysis of authenticity of christmas markets on Old Town Square in Prague. The focus of the thesis is to examine how Prague, as the most visited touristic destination in Czech Republic, supports the authenticity of destination. The thesis consists of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/sgz96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedúci: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOCHMANOVÁ, Alžběta. \textit{Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hb1lr7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Analýza vlivu cestovního ruchu na socio-kulturní prostředí vybrané destinace cestovního ruchu
Natálie Kozáková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová