Jak vést předškolní děti k hodnotám demokratické společnosti (se zaměřením na mateřskou školu v Borovech) – Klára KOŘÍNKOVÁ
Klára KOŘÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Jak vést předškolní děti k hodnotám demokratické společnosti (se zaměřením na mateřskou školu v Borovech)
How to guide preschool children to the values ??of a democratic society (focusing on Kindergarten in the Borovy)
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, co si předškolní děti představují pod danými hodnotami a jak je u dětí můžeme více rozvíjet. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje vývoj vybraných hodnot ve společnosti a její vliv. Praktická část je zaměřena na činnosti s dětmi, při kterých se s danými hodnotami setkávají. Dále je provedeno pozorování předškolních dětí během dne …víceAbstract:
The subject of this thesis is to determine what pre-school children are below the given values and how children can develop more. The work is divided into two parts. The theoretical part describes the development of selected values in society and its impact. The practical part is focused on activities with children, in which the encounter with the given values. Further observations are preschool children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘÍNKOVÁ, Klára. \textit{Jak vést předškolní děti k hodnotám demokratické společnosti (se zaměřením na mateřskou školu v Borovech)}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hbhves/.
Jak správně citovat práci
KOŘÍNKOVÁ, Klára. Jak vést předškolní děti k hodnotám demokratické společnosti (se zaměřením na mateřskou školu v Borovech). Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výběr alternativní mateřské školy - Montessori mateřská škola
Iva MENZELOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Netradiční studenti oboru Učitelství pro mateřské školy
Aneta Kuzmová -
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Lesní mateřská škola z pohledu rodičů dětí předškolního věku
Tereza GIRGAŠOVÁ -
Dětská literatura jako výchozí bod pro rozvoj slovní zásoby v mateřské škole Základní a mateřská škola Tadeáše Haenkeho, Chřibská.
Jana SEDLÁČKOVÁ