Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích – Bc. Jakub Matějček
Bc. Jakub Matějček
Diplomová práce
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Marketing analysis of Hotel Labe in Litoměřice
Anotace:
MATĚJČEK, Jakub. Marketingová analýza hotel Labe v Litoměřicích. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. Celkový počet stran: Cílem této diplomové práce je marketingová koncepce konktrétního podniku zabívající se marketingovou stategií tříhvězdičkového hotelu Labe v Litoměřicích. V teoretické části autor čerpal z odborné literatury, pomocí které autor zmapoval problematiku podnikání včetně …víceAbstract:
MATĚJČEK, Jakub. Marketing analysis of Hotel Labe in Litoměřice. . [Master’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague: 2016. Total number of pages: The goal of this thesis is a marketing concept concrete company dealing with the marketing directives, policies three-star Hotel Labe in Litoměřice. In the theoretical, author uses specialized literature to explain and map the issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12121/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJČEK, Jakub. \textit{Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hbiiam/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková