Jakub Maixner

Bachelor's thesis

Internetové stránky jako významný marketingový faktor vybraných společností

Internet pages as a significant marketing factor of chosen companies
Abstract:
Tato práce se zabývá porovnáním internetových stránek společností specializujících se na komerční a sportovní podlahové krytiny. V první části jsou uvedeny teoretické pojmy týkající se retail marketingu, podlahových krytin a internetových stránek. Je zde také definována SWOT analýza.Další část se zabývá představením současné ekonomické situace v oboru podlahovin a také krátkým představením všech společností …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the comparison of web pages of companies which specialize in commercial and sports flooring. Theoretical part of this thesis defines important retail marketing terms, commercial and sports flooring terms as well as main criteria for web pages comparison. In addition to that definition of SWOT analysis is also mentioned. The second part focuses on introduction of current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2013
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Wafic Tahtah

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35776

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod