Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy – Iva Pelikánová
Iva Pelikánová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Sales support on the Internet focused on loyalty programs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with the marketing instrument "sales support on the Internet", which popularity has significantly risen in last few years. The major part of the thesis is focused on loyalty programs. The aim is to assess whether the Internet is appropriate tool for sales support. Additonal goals are: to analyze the various forms of sales promotion, to demonstrate it on practical examples, to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35461
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská