Iva Pelikánová

Bakalářská práce

Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy

Sales support on the Internet focused on loyalty programs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál …více
Abstract:
Bachelor's thesis deals with the marketing instrument "sales support on the Internet", which popularity has significantly risen in last few years. The major part of the thesis is focused on loyalty programs. The aim is to assess whether the Internet is appropriate tool for sales support. Additonal goals are: to analyze the various forms of sales promotion, to demonstrate it on practical examples, to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35461