Návrh CSR strategie ve vybraném podniku – Patrik Vaněk
Patrik Vaněk
Bakalářská práce
Návrh CSR strategie ve vybraném podniku
Design of CSR strategy in a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Společenská odpovědnost je jednání firem v prospěch svých stakeholderů nad rámec legislativy, s čímž souvisí odpovědnost firmy za své chování a dopad podnikatelské činnosti na společnost. Cílem práce je, na základě metody Triple Bottom Line, navrhnout vhodnou strategii pro podnik ONIO, s. r. o., a konkrétní aktivity v oblasti CSR …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with corporate social responsibility. Social responsibility is the behavior of companies in favor of their stakeholders in excess of the legislation, and responsibility of company for its behavior and the impact of business activity on society. The aim of this work is to propose a suitable strategy for the company ONIO, s. r. o., based in Czech Republic, and design specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Beroun, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić