Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků – Bc. Jaroslav HANZAL
Bc. Jaroslav HANZAL
Diplomová práce
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Using sitcoms to develop communicative competences of learners in ELT.
Abstract:
The aim of this dissertation is to investigate to what extent the usage of sitcoms (meaning situational comedies) could contribute to the development of the communicative competence (CC) in learners of the English language (L2 learners). According to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), the communicative competence is divided into three parts: linguistic, sociolinguistic …víceAbstract:
Cílem této práce je zkoumat, jakým způsobem může využití sitcomu (tedy situační komedie) přispět k rozvoji komunikační kompetence (KK) žáků v anglickém jazyce. Podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERRJ) má komunikační kompetence tři složky: lingvistickou, sociolingvistickou a pragmatickou. Protože sitcom je druh komedie, ve kterém vystupuje omezený počet postav na jednom místě …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZAL, Jaroslav. Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJn-Přn
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva