Matej Sršeň
Bachelor's thesis
Customer Experience
Customer Experience
Abstract:
This Bachelor thesis aims to contribute to the understanding of creat-ing a positive customer experience, through the application of theoret-ical basis for the analysis and comparison of the experience provided by selected companies. The theoretical framework deals with under-standing of this topic, set in the environment of modern and digital marketing. The main focus is on theory applicable to the …viacAbstract:
Bakalárska práca má za cieľ prispieť k porozumeniu vytvárania pozitívneho zákazníckeho zážitku, pomocou aplikácie teoretických východísk na analýzu a komparáciu poskytovaného zážitku vybranými podnikmi. Teoretická časť sa venuje poznatkom na túto tému, zasadeným do prostredia moderného a digitálneho marketingu. Zameranie je na teóriu, použiteľnú k analyzovaniu faktorov pôsobiacich na online zákaznícku …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i5hny/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping
Jiří Kukla -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
E-commerce prodejci potravin na českém trhu
Nikola Semeráková -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze