Vyhodnocení spokojenosti zákazníků vybraného minipivovaru – Nikola Slavíková
Nikola Slavíková
Bakalářská práce
Vyhodnocení spokojenosti zákazníků vybraného minipivovaru
Evaluation of Customer Satisfaction of a Selected Mini-brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků minipivovarů se zaměřením na minipivovar Na Čtyrce v Pelhřimově. Cílem bylo zjistit, zda jsou zákazníci minipivovarů spokojeni s jejich nabídkou, především s doplňkovými službami, co ovlivňuje jejich rozhodování při výběru restaurace či pivovaru a všechny tyto faktory byly zvlášť zkoumány na minipivovaru Na Čtyrce. V otázkách byla …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction of mini-breweries with a focus on mini-brewery Na Čtyrce in Pelhřimov. The aim was to identify whether the customers of mini-breweries are satisfied with their offer, with the quality of service especially with additional services which influences their decision when choosing a restaurant or brewery and all these factors were examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Iveta HARBÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva