Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji – Bc. Marcela VANÍČKOVÁ
Bc. Marcela VANÍČKOVÁ
Master's thesis
Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji
Implementation of specific supported measures for pupils with different mother tongue - in selected schools in Central Bohemia Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základních škol ve Středočeském kraji. Hlavním cílem je analyzovat PLPP u žáků s OMJ. Prvním dílčím cílem je zjistit, míru přínosu a využití PLPP u žáků s OMJ. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak realizují, tvoří a hodnotí PLPP učitelé ve své pedagogické praxi. V první části diplomové práce …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the use of teaching support plans for pupils with a different mother language at the 1st grade of primary school in the Central Bohemian Region. The main goal is to analyze POPS on pupils with DML. The aim of the first sub-objective is to find out the level of benefit and use of POPS on pupils with DML. The second sub-objective is to find out how POPS is implemented, created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANÍČKOVÁ, Marcela. \textit{Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hc9r65/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANÍČKOVÁ, Marcela. Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ