Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji – Bc. Marcela VANÍČKOVÁ
Bc. Marcela VANÍČKOVÁ
Master's thesis
Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji
Implementation of specific supported measures for pupils with different mother tongue - in selected schools in Central Bohemia Region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základních škol ve Středočeském kraji. Hlavním cílem je analyzovat PLPP u žáků s OMJ. Prvním dílčím cílem je zjistit, míru přínosu a využití PLPP u žáků s OMJ. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak realizují, tvoří a hodnotí PLPP učitelé ve své pedagogické praxi. V první části diplomové práce …viacAbstract:
Diploma thesis deals with the use of teaching support plans for pupils with a different mother language at the 1st grade of primary school in the Central Bohemian Region. The main goal is to analyze POPS on pupils with DML. The aim of the first sub-objective is to find out the level of benefit and use of POPS on pupils with DML. The second sub-objective is to find out how POPS is implemented, created …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANÍČKOVÁ, Marcela. \textit{Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hc9r65/.
Jak správně citovat práci
VANÍČKOVÁ, Marcela. Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ