Nadezhda Kolesnik

Bachelor's thesis

Marketing Strategy of Coca-Cola

Marketingová strategie Coca-Coly
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Coca-Cola a identifikovat její klíčové faktory úspěchu. Kromě toho práce analyzuje typického zákazníka společnosti Coca-Cola, jejich nejuznávanější kampaně a také možné důvody dané uznávanosti. Poté je poskytnuto několik doporučení pro společnost Coca-Cola. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou, které …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of The Coca-Cola Company and to identify its key crucial factors of success. Besides that, the thesis analyzes typical Coca-Cola customer and the most recognized campaigns of Coca-Cola, as well as the possible reason of it. Afterwards, several recommendations for the company are provided. The thesis is divided in two parts: theoretical …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82728