Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti – Tomáš MARTÍNEK
Tomáš MARTÍNEK
Bakalářská práce
Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti
Experiencing life in adolescence by people with ADHD first diagnosed in adulthood
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak vybrané problematické oblasti adolescence prožívali lidé s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti. Zaměřuje se na popis specifik ADHD v adolescenci u vybraných oblastí, které zahrnují rodinné a vrstevnické vztahy, zkušenosti se vzděláním, vztahy s učiteli a rizikové chování. Věnujeme se také tomu, jak vybrané oblasti vypadají v dospívání u jedinců, kteří …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with how selected problematic areas of adolescence were experienced by people with ADHD who were diagnosed in adulthood. It focuses on the description of the specifics of ADHD in adolescence in selected areas, which include family and peer relationships, educational experience, relationships with teachers and risky behaviour. We also focus at how selected areas look like …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTÍNEK, Tomáš. Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Radek HUŠTAN -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Zkušenosti rodičů se vzděláváním dětí s mentálním postižením se zřetelem na jejich pracovní uplatnění
Jaromíra Matoušková -
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Iva Naimanová -
Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se
Lenka Plocková -
Zkušenost pedagogů se vzděláváním žáků mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Dana NOVOTNÁ -
Mentální anorexie a vybrané mezilidské vztahy
Denisa Kašparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva