Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix – Johana Bursíková
Johana Bursíková
Bachelor's thesis
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Intercultural Marketing: cultural comparison of Saudi Arabia and the Czech Republic, with implications for basic marketing mix
Anotácia:
Tato práce má za cíl popsat a na praktickém příkladu demonstrovat, jak mohou kulturní vlivy působit na marketing na globálních trzích. V teoretické části práce jsou rozebírány jednotlivé aspekty kultury, jak jsou provázány s naším chápáním reklamní komunikace, jak se mohou promítat do marketingového mixu společnosti a působit na komunikační strategii. V praktické části práce je pak popsán marketingový …viacAbstract:
The goal of this bachelor´s thesis is to describe and demonstrate on a practical example how can cultural differences influence marketing strategy on global markets. In the theoretical part of this thesis, I am describing different types and cultural differences, how they are interconnected with our perception of marketing communication, how they can reflect on the marketing mix of a global company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSÍKOVÁ, Johana. \textit{Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a~České republiky s~implikací na základní marketingový mix}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hcvh8b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Od reálného po správné: Autenticita, Český rap a globální hiphopová kultura
Štěpán ZOUBEK -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Global Inspirations and Plastic Modesty: The Case of Intimacy and Composite Gender Arrangements in Iran
Elaheh Mohammadi