Propagace firmy Vande Moortel CZ – Bc. Lukáš GLASER
Bc. Lukáš GLASER
Diplomová práce
Propagace firmy Vande Moortel CZ
The Company`s marketing communication of Vande Moortel CZ, s. r. o.
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy Vande Moortel CZ, s. r. o., která v roce 2004 vstoupila na náš trh. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k …víceAbstract:
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called Vande Moortel CZ, s.r.o., which embarg on our market in year 2004. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm Vande Moortel CZ, s.r.o. I tried to suggest the resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLASER, Lukáš. Propagace firmy Vande Moortel CZ. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová