Multikulturalismus v českém vzdělávacím diskursu z hlediska Přístupu zaměřeného na člověka C. R. Rogerse – Tereza Pirklová
Tereza Pirklová
Bakalářská práce
Multikulturalismus v českém vzdělávacím diskursu z hlediska Přístupu zaměřeného na člověka C. R. Rogerse
Multiculturalism in the Czech educational discourse employing the Person-Centred Approach of C. R. Rogers
Anotace:
Práce reflektuje multikulturalismus a význam vzdělávání dneška prizmatem humanistické psychologie Carla Ransoma Rogerse. Práce komentuje téma multikulturalismu a multikulturní výchovy; představuje princip humanistického přístupu Student-Centred Learning (SCL); zkoumá předpoklady multikulturního vzdělávání v Česku; popisuje alternativní proudy vzdělávání inspirované Rogersovými idejemi a zahrnuje syntézu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petr Mikoška, Ph.D.
- Oponent: ThLic. David Bouma, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIRKLOVÁ, Tereza. \textit{Multikulturalismus v českém vzdělávacím diskursu z hlediska Přístupu zaměřeného na člověka C. R. Rogerse}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hd9ap0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Transkulturní komunikace
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva