Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC – Veronika Horonyová
Veronika Horonyová
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Proposal of Advertising Campaign for the Company ABC Focused on Guerilla Marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace …moreAbstract:
The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORONYOVÁ, Veronika. \textit{Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hd9rcu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horonyová, Veronika. Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová