Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC – Veronika Horonyová
Veronika Horonyová
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Proposal of Advertising Campaign for the Company ABC Focused on Guerilla Marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORONYOVÁ, Veronika. \textit{Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hd9rcu/.
Jak správně citovat práci
Horonyová, Veronika. Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová