Bc. Aneta Nekolová

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí IMK

Building a global brand using the of product IMC
Abstract:
V současné době usiluje firma Hyundai o vybudování globální značky na automobilovém trhu. Kromě zlepšování technologií využívá k budování globální značky také nové příležitosti v mediálním a komunikačním prostředí a zvyšuje tak povědomí o značce. Přestože společnost výrazně zlepšila komunikaci se zákazníky, je třeba navrhnout aktualizaci plánu komunikace se zákazníky. Diplomová práce je zaměřena na …more
Abstract:
Currently, Hyundai aims to build a global brand in the automotive market. In addition to improving the technology used to build global brand new opportunities in the media and communications environment, increasing brand awareness. Although the company has significantly improved communication with customers, it is necessary to propose an update of the plan of communication with customers. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní