Budování globální značky produktu pomocí IMK – Bc. Aneta Nekolová
Bc. Aneta Nekolová
Master's thesis
Budování globální značky produktu pomocí IMK
Building a global brand using the of product IMC
Abstract:
V současné době usiluje firma Hyundai o vybudování globální značky na automobilovém trhu. Kromě zlepšování technologií využívá k budování globální značky také nové příležitosti v mediálním a komunikačním prostředí a zvyšuje tak povědomí o značce. Přestože společnost výrazně zlepšila komunikaci se zákazníky, je třeba navrhnout aktualizaci plánu komunikace se zákazníky. Diplomová práce je zaměřena na …moreAbstract:
Currently, Hyundai aims to build a global brand in the automotive market. In addition to improving the technology used to build global brand new opportunities in the media and communications environment, increasing brand awareness. Although the company has significantly improved communication with customers, it is necessary to propose an update of the plan of communication with customers. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a4riz/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
David Štícha -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek -
Analýza a aplikace marketingového mixu do digitální komunikace pro masážní salon Monte
Denisa Filingerová